Downloads - (TS4)

 
 



Downloads - (TS4)


Hair | Eyes | Eyelashes | Septum | Dress



Downloads - (TS3)


1) dress/boots/hat

2) knitwear/coat/stocking(base game)/boots/bracelet




Downloads - (TS3)

 
 



sorry not sorry

Shiiiiit! Va tomt de har varit va? nej men jag som lovade downloads osv.. Okej vill bara tycka synd om mig nu.. I söndags kände jag hur jag fick ont i halsen, på måndag vakna jag med feber och lära kräkas. Ja men mysigt va?
Har alltså legat och varit sjuk typ hela veckan.. inte orkat gjort något, och då menar jag INGET
Lära iofs gå till skolan idag för att göra ett prov.. tänker traska till skolan imorgon också, för nu orkar jag i alla fall kliva upp haha, tror jag har sovit mer dom här dagarna än vad jag har gjort i hela mitt liv haha. Nej men serri.. sov väl .. typ hela dagarna.. Vem gör inte de när man är sjuk? 
Matte prov imorgon också.. wish me luck.. kommer inte klara det då jag inte har orkat pluggat haha.. får väl skylla mig själv.. :( 

Med detta inlägg vill jag bara säga att ja uppenbarligen så kommer det inte komma så mycket inlägg här förens jag är frisk, orkar, och har tid med att leta efter nedladdningar. Provade spela lite sims i lördags, men de krascha bara.. kommit en ny uppdatering så de kanske funkar.. idk .. vi får väl se eller hur? 
Min nya familj på sims 4 som jag tänkte skriva om försvann också.. aja.. 
Önskar verkligen någon kunde skänka mig en splitt ny stationär dator, pleasee i need it to play all my games ~
Ska sno min pojkväns mohaha nejdå, vi hörs, kika in på min tumblr ni som inte gjort de. tjao


Nedladdningar till ts3 ↓
 

Hat by traelia > DOWNLOAD
Sweater by SENTATE > DOWNLOAD
Kimono by Modish Kitten > DOWNLOAD
Pants by JS-SIMS > DOWNLOAD
Watch by JJJJJan > DOWNLOAD
Bag by Mochasims > DOWNLOAD
Shoes by Leahlillith > DOWNLOAD




Tumblr

 

 

Massa downloads till ts3 och ts4 där!



Downloads - (TS4)

 



Downloads - (TS4)

Hejsan! Sorry för dålig uppdatering, men ja de var ni väl beredda på? 
Har mått sjukt dåligt (kommer och går) öhmm och matte prov nästa fredag jag lär göra.. Så ska tidinställa några inlägg åt er så de inte blir tomt här. ♥ Så en liten downloads till er då (till the sims 4)


 
 
Detta set finns också till sims 3 som ni hittar här



Downloads - (TS3)

 


 



Downloads - (TS3)

 
Bara jag som tycker detta sovrum var skit snyggt?! Åh va jag önskar jag hade sims 3 installerat nu T__T



Downloads - (TS4)

 



Husbygge (TS4)


Byggt på ett hus till min sims-self, men seriöst blir jag så himla arg då när spelet ska ta och krascha hela tiden. GE MEJ EN BÄTTRE DATOR SNÄLLA!  Inte jätte nöjd och de är lite små grejer som jag ska fixa sedan.. men annars är de väl någorlunda okej. :P Vad tycker ni då? 

Ps, de blir inte några inlägg från mitt spelande på ett tag då .. ja spelet kraschar bara + att jag inte vill spela sims så mycket nu heller, ja man tappar ju lusten då de inte vill funka.. sen så lär jag lägga mer tid på mina studier (något jag verkligen inte gör haha xD )



 



Downloads - (TS4)

 



Downloads - (TS3)

 

Around the Sims 3 | Chair-Desk

"You have no idea how long I’ve been working on this. I might have started two or three years ago, but I couldn’t get it working (the bad news is that it STILL doesn’t work properly). Every couples of months, I dig  it again from my “unachieved projects”, was spending hours, days, at trying various things without success. For all these years, I’ve tried to use a picnic table as base, but no matter what I could do (rename the bone for plate as the bone for homework, for example), I never managed to make a Sim doing his homework on these desks, and it’s all I wanted to do.
So, last time I tried, I gave up. Instead of using a picnic table, I made the chair-desk from a chair, and it needs an invisible desk to be used. So, Sims can do their homework there, use a scribbling pad or a computer. Yeah.
But the bad side is that Sims clip into their desk when they move from the chair, of course."

DOWNLOAD HERE




Downloads - (TS3)

 



Downloads - (TS4)

 



Downloads - (TS3)

 
 



Downloads - (TS4)

♦ OBS MENINGSLÖST SK*T SOM NI INTE BEHÖVER LÄSA OM NI INTE VILL ♦
Är så SJUUUUUUKT trött! Alltså denna dag, orkat inte gjort något alls haha, lektionerna gick segt fast fort, blev inte så mycket gjort, min hjärna låg fortfarande och sov kände det som. Idrottslektionen var vi på gymmet och gymma (what else licksom) Gick väl bra, men somna gjorde man då när man kom hem. *Suck*. Ikväll blir de att läsa en bok på engelska som jag lär redovisa på fredag.. lycka till att läsa ut den tills dess OCH skriva en redovisning på den... *Suck* igen.. Förresten får ni jätte gärna komma med förslag vad min 'personliga' blogg kan heta, ni som kommer hit för att läsa om sims vill ju inte läsa detta, så känner verkligen att jag behöver en personlig, anonym blogg där jag skriva ut allla mina tankar och känslor med mera. 
NAMNFÖRSLAG TACK

Om ni gör ett bra 'jobb' får ni ett inlägg där jag skriver vad som är bra med eran blogg osv och varför jag kollar in den haha. nej men seriöst, kom med förslag tack ♥


Fina möbler till sims 4 
 



Downloads - Endtable Set (TS3)

Maybe I'm back! Ja veckans uppdatering har ju inte varit på topp.. men som jag skrev tidigare i veckan så hade jag mycke och göra.. + så har jag inte direkt mått så bra, gör fortfarande inte men de är bättre. 
Inte spelat sims ett dugg faktiskt, och de är faktiskt sällan det händer då jag iaf brukar spela lite.. 
Okej slog på spelet när pool uppdateringen kom, men spelade i typ 10 min, sedan dess har jag inte spelat något alls. Mest blivit "plugg" inte ens orkat de haha. Nej veckan har inte varit bra alls. 
Har kollat på alla Sagan om ringen filmerna och Hobbit filmerna med min pojkvän, lär ju fatta något om jag ska me och kolla på hobbit 3 som kommer på bio nu i December, kollade på hobbit 2 när den kom ut,, och jag som inte kollat på varken sagan om ringen eller hobbit innan fattade ju inte mycket.. haha
Tycker ni om Sagan om ringen/hobbit? Vilken är eran favorit film?

Tillbaks till the sims nuråå. Lite downloads till sims 3 här då från tsr.

 
 



Downloads - Hår till Sims 4

 



Tumblr

 

Skaffat en tumblr där ni kan följa osv om ni vill, kommer väl mest upp reblog's på den med downloads osv.
Bara att följa om ni vill. 



Grattis bloggen!

... Men det var långt efter som jag började skriva.. Mitt första "riktiga" inlägg skrevs 2014-06-11 
Innan dess hade jag skrivit inlägg å småstartat men tog bort alla inlägg och bloggen blev tom.
Jag hade länge tänkt att skapa en sims blogg men aldrig vågat, 
Jag har alltså nu bara hållit på och skrivit om sims sedan Juni detta år, det är inte så länge. 
Förstår ni hur länge bloggen stog tom och ensam utan några inlägg eller läsare? haha
Jag är jätte tacksam för er som tittar in och tar tid och kommenterar
Så nu vill jag.. Att ni! kommenterar nedan vad ni vill se mer av.
Och tipsa gärna min blogg till andra om ni nu tycker den är bra så att säga. :)

Och bara för att bloggen fyller år så får ni lite nerladdningar nedan:

 
 
 
 
 
 
 






Pooler!

Nu har den nyaste uppdateringen till sims 4 kommit som innehåller POOLER! 




Lite bilder från min 1minuts spelande:

 
 
Nu ser jag fram emot decembers uppdatering, mer jobb åt simmarna!
Sen är det väl bara att spara till expansioner och prylpaket.


Ett till inlägg kan komma nån gång där jag skriver vad jag tycker om poolerna i 4an jämfört me 3an :)

GLÖM INTE ATT UPPDATERA SPELET I ORIGIN





Tillbaks till skolan och jobb ?

Hejsan! Tänkte skriva redan nu att det inte kommer komma så många uppdateringar på bloggen, någon enstaka downloads kanske. Nu är det ju slut på helgen och de höstlov som många haft, en ny vecka är på väg! SNART ÄR DE JUL OCKSÅ, Helt sjukt!! I varje fall så är de sjukt mycke jag lär göra denna vecka, en engelska uppgift jag lär göra klart.. helst tills imorgon *suck* och prov på Torsdag,, 
Hur var eran halloween förresten? Klädde ni ut er? eller spela ni sims och lät dom klä ut sig istället? 
Själv var jag och min pojkvän på nån fest hos våra kompisar. Såklart var alla också utklädda.
Festen var ju kul tills polisen kom runt 23 tiden (?) 
Då stack typ hälften men många var kvar ändå, har ingen aning vilken tid vi kom hem och man mådde ju inte särskilt bra dagen efter då man vakna runt 6 på morgonen och inte kunde somna om haha. Mådde sjukt dåligt.
Sovit vad jag tror, 3 eller 4 timmar..
Kul hade vi i alla fall, hoppas eran halloween var rolig också! 

Får se när de kommer upp ett nytt inlägg, kanske ska tidinställa downloads när jag har tid
Mår inte så bra över en sak jag fick reda på nyss typ



 





Dag 30


Också var sista frågan här då.. Jaaaaaa men vaa roligt!


Svaret är i alla fall: Hembiträde! Eller typ pizza snubben som levererar pizzor
Älskar hembiträdet i sims 2 och sims 3, inte hunnit sett hembiträdet i sims 4 än..
Älskar kläderna! Brukade fuska så hon hamna i hushållet haha
Men dom manliga städhjälpen då!? GRR~ Sjukt snygga kläder dom hade i sims 2 yeshh mm gobit! haha

Men ni då? Vad tycker ni? :)
 




Dag 29

 

Inte så många.. men jobbigt och räkna upp alla, men en som jag aldrig använt är Aldrig naken

 
Varför jag inte använt den är väl typ... ja jag vet faktiskt inte haha.. Känns bara så jobbigt ?
Kan dom inte duscha nakna då eller?


Ni då? Vilken egenskap har ni aldrig använt?