Downloads - Endtable Set (TS3)

Maybe I'm back! Ja veckans uppdatering har ju inte varit på topp.. men som jag skrev tidigare i veckan så hade jag mycke och göra.. + så har jag inte direkt mått så bra, gör fortfarande inte men de är bättre. 
Inte spelat sims ett dugg faktiskt, och de är faktiskt sällan det händer då jag iaf brukar spela lite.. 
Okej slog på spelet när pool uppdateringen kom, men spelade i typ 10 min, sedan dess har jag inte spelat något alls. Mest blivit "plugg" inte ens orkat de haha. Nej veckan har inte varit bra alls. 
Har kollat på alla Sagan om ringen filmerna och Hobbit filmerna med min pojkvän, lär ju fatta något om jag ska me och kolla på hobbit 3 som kommer på bio nu i December, kollade på hobbit 2 när den kom ut,, och jag som inte kollat på varken sagan om ringen eller hobbit innan fattade ju inte mycket.. haha
Tycker ni om Sagan om ringen/hobbit? Vilken är eran favorit film?

Tillbaks till the sims nuråå. Lite downloads till sims 3 här då från tsr.

 
 





- Sandy

Jag fullkomligt älskar Sagan om Ringen & Hobbit filmerna.
De gamla filmerna är de bästa, enligt mig. Men kan inte välja någon favorit haha :-)

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback