TS4 - DAGS ATT JOBBA!

 
Ja det håller på och laddas ner, hoppas inte detta är ett aprilskämt nu bara (haha)
Jag fick ett jätte sug att blogga efter att jag läst simsdeluxe's och spacesims bloggar..
Jag kommer inte skriva historier, för de är som sagt ingen idé, och jag har inte tid med det i alla fall. MEN jag kommer att skriva vad jag tyckte om detta spel, det kan väl vara kul? eller :)
om jag nu ens får tid över att spela.. Har ni förbokat spelet? eller tänkt att köpa det? 

Förresten så har jag börjat lite smått på en ny design till den nya bloggen, tror det kommer bli riktigt bra. OCH kommer kännas underbart med en nystart kan jag lova! :)





- Felicia

Förhandsbokade inte spelet men köpte det när de kom ut. Har inte hunnit spela så mycket men det jag lyckats göra är roligt :D

- Anonym

Hej! Jag har köpt ett spel från origin, Sims 4 dags att jobba. Men det har inte dykt upp eller något. Jag har bara fått ett bekräftelse mail. Kan du berätta hur man gör? ;)

Svar: Om du har köpt spelet på orgin så borde den laddas den ned automatiskt, det finns lixom i spelet då och det kommer inte upp som till ts3 osv med olika fodral. Du kan ju testa att starta sims 4 och kolla om den är där :)
thesimslife.webblogg.se

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback