Tillbaks till skolan och jobb ?

Hejsan! Tänkte skriva redan nu att det inte kommer komma så många uppdateringar på bloggen, någon enstaka downloads kanske. Nu är det ju slut på helgen och de höstlov som många haft, en ny vecka är på väg! SNART ÄR DE JUL OCKSÅ, Helt sjukt!! I varje fall så är de sjukt mycke jag lär göra denna vecka, en engelska uppgift jag lär göra klart.. helst tills imorgon *suck* och prov på Torsdag,, 
Hur var eran halloween förresten? Klädde ni ut er? eller spela ni sims och lät dom klä ut sig istället? 
Själv var jag och min pojkvän på nån fest hos våra kompisar. Såklart var alla också utklädda.
Festen var ju kul tills polisen kom runt 23 tiden (?) 
Då stack typ hälften men många var kvar ändå, har ingen aning vilken tid vi kom hem och man mådde ju inte särskilt bra dagen efter då man vakna runt 6 på morgonen och inte kunde somna om haha. Mådde sjukt dåligt.
Sovit vad jag tror, 3 eller 4 timmar..
Kul hade vi i alla fall, hoppas eran halloween var rolig också! 

Får se när de kommer upp ett nytt inlägg, kanske ska tidinställa downloads när jag har tid
Mår inte så bra över en sak jag fick reda på nyss typ



 







Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback