sorry not sorry

Shiiiiit! Va tomt de har varit va? nej men jag som lovade downloads osv.. Okej vill bara tycka synd om mig nu.. I söndags kände jag hur jag fick ont i halsen, på måndag vakna jag med feber och lära kräkas. Ja men mysigt va?
Har alltså legat och varit sjuk typ hela veckan.. inte orkat gjort något, och då menar jag INGET
Lära iofs gå till skolan idag för att göra ett prov.. tänker traska till skolan imorgon också, för nu orkar jag i alla fall kliva upp haha, tror jag har sovit mer dom här dagarna än vad jag har gjort i hela mitt liv haha. Nej men serri.. sov väl .. typ hela dagarna.. Vem gör inte de när man är sjuk? 
Matte prov imorgon också.. wish me luck.. kommer inte klara det då jag inte har orkat pluggat haha.. får väl skylla mig själv.. :( 

Med detta inlägg vill jag bara säga att ja uppenbarligen så kommer det inte komma så mycket inlägg här förens jag är frisk, orkar, och har tid med att leta efter nedladdningar. Provade spela lite sims i lördags, men de krascha bara.. kommit en ny uppdatering så de kanske funkar.. idk .. vi får väl se eller hur? 
Min nya familj på sims 4 som jag tänkte skriva om försvann också.. aja.. 
Önskar verkligen någon kunde skänka mig en splitt ny stationär dator, pleasee i need it to play all my games ~
Ska sno min pojkväns mohaha nejdå, vi hörs, kika in på min tumblr ni som inte gjort de. tjao


Nedladdningar till ts3 ↓
 

Hat by traelia > DOWNLOAD
Sweater by SENTATE > DOWNLOAD
Kimono by Modish Kitten > DOWNLOAD
Pants by JS-SIMS > DOWNLOAD
Watch by JJJJJan > DOWNLOAD
Bag by Mochasims > DOWNLOAD
Shoes by Leahlillith > DOWNLOAD






- SimsTi

Hej! Tack för kommentarerna på min blogg! Och nu undrar jag hur jag ska fixa kodmallarna. Förlåt för att jag behöver ganska mycket hjälp men jag har en extremt jobbig förmåga att göra allt invecklat xD :3

Svar: Strunta i detta svar, ändrar färger på min blogg. xD gör de mer juligtDin blogg är snart klar också, lära ta en paus hehe
thesimslife.webblogg.se

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback