Grattis bloggen!

... Men det var långt efter som jag började skriva.. Mitt första "riktiga" inlägg skrevs 2014-06-11 
Innan dess hade jag skrivit inlägg å småstartat men tog bort alla inlägg och bloggen blev tom.
Jag hade länge tänkt att skapa en sims blogg men aldrig vågat, 
Jag har alltså nu bara hållit på och skrivit om sims sedan Juni detta år, det är inte så länge. 
Förstår ni hur länge bloggen stog tom och ensam utan några inlägg eller läsare? haha
Jag är jätte tacksam för er som tittar in och tar tid och kommenterar
Så nu vill jag.. Att ni! kommenterar nedan vad ni vill se mer av.
Och tipsa gärna min blogg till andra om ni nu tycker den är bra så att säga. :)

Och bara för att bloggen fyller år så får ni lite nerladdningar nedan:

 
 
 
 
 
 
 








- CHAOS

Stort grattis! :-)

- Felicia

Grattis! Fick mig att fundera på när jag startade min blogg. Väldigt förvånad när jag upptäckte att det var över ett år sedan o.o

Svar: Tiden går så himla fort! Är ju nästan lite sjukt :O
thesimslife.webblogg.se

- Sandy SIMSINSPACE

Grattis i efterskott! :)

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback