Sims 4 Vildmarken

Utforska vildmarken!

Nya överraskningar väntar dina simmar ute i vildmarken. Utforska det helt nya resmålet Granite Falls, där dina simmar kan gå på campingtur, sjunga sånger eller berätta spökhistorier vid lägerelden, och roa sig med en massa nya aktiviteter! 

Utforska det helt nya resmålet Granite Falls. Dina simmar kan fly undan sina vardagsliv till den tallbarrsdoftande luften i Granite Falls. Luta dig tillbaka för en kväll med stjärnskådning och låt dina simmars fantasi spela fritt, eller spela en omgång hästskor för att varva ner med en vänskaplig tävling. Eller också kan du ta reda på vilka äventyr som väntar i det närliggande björnbärssnåret. Det finns massor att göra i Granite Falls!  

Fixa en perfekt lägerplats. Ingen campingtur är komplett utan rätt utrustning. Se till att ge dina simmar ett tält och ny vandringsutrustning. Skäm bort dina simmar med grillade marshmallows och berätta historier om äventyr, underverk och skräck för polarna.

Skapa exotiska elixir som örtsamlare. Bygg upp din sims örtsamlarfärdighet för att skapa en massa användbara elixir, från insektsmedel till ett hopkok som får spända simmar att slappna av. Den här nya färdigheten är bra att ha när simmarna ska identifiera om en vild växt är ätbar eller giftig.


Vildmarken kom ut igår (?) och det kostar 199kr som ni kan köpa här
Jag tänker vänta med att köpa det, och kolla mer på videos om när folk spelar det osv.. Fast att jag känner redan nu att jag vill köpa det haha, (så sa jag inte förut gjorde jag) nä men min dator klarar ju inte sims spelen så värst bra heller så vi får se helt enkelt
Har i alla fall kollat på Simsings video om när hon utforskade lite i världen och jag TYCKERRR de se så spännande ut. JAG VILL HA DEN!

Om ni missat hennes video så har ni den här ↓






- Kaka - SIMSING.blogg.se

Oj, tack för att du länkat min video! :D

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback