I don't know

Tror jag ska göra om designen igen. Något är skumt.. I don't know what. + att fifla med kodmallarna gör mig på bättre humör, och jag mår inte speciellt bra (som vanligt nästan) så ja någon gång kan det komma upp en ny design. Lovade (typ) nya inlägg denna vecka, men jag vet inte om de kommer upp några eller inte, mår inte bra så har inte speciellt stor lust att ja,, varken spela eller skriva historier. Sorry about that. 

 


 



Downloads - TS4 & TS3

Jag som älskar att bygga hus osv i sims 3 och sims 4 är så himla himla glad just nu.
I ts3 hade jag ett par typ "favorit fönster" och NU har även skaparen gjort dom till TS4! SÅ GLAD
Hoppas dom ser lika bra ut i spelet också bara haha ;) 


Till TS4: 


Till TS4 (recolor) :




Till TS3:
 



LEGACY CHALLENGE - Eremiten



Nova som hitta det mystiska hål som ledde till denna mystiska plats blev fascinerad, men ändå rädd, hon visste inte vad som fanns där och sprang ut och tillbaka till Melanie och tog med henne tillbaka. 
Då utforskade dom båda två, ett vattenfall, och en ovanligt fin natur. Dom hitta en liten stuga och märkte att dörren var öppen, Nova som var något hungrig frågade sin mamma om det fanns något att äta, Melanie gjorde ordning något snabbt (självklart gör man ordning mat i någons hus right...)



Medans Nova satt och åt så gick Melanie och letade efter ägaren. Ägaren var en eremit och hette .... 
Han hade bott där i många många år, ensam och omsluten från omvärlden. Men även om han var en eremit så var han en väldigt trevlig person och välkommnade dom till sitt hem. 

 

När dom väl kom tillbaka till campingplatsen var Hank borta.. därför bestämde sig Melanie och Nova att kasta lite hästsko och äta lite mat och hoppades på att Hank skulle komma tillbaka..


(förlåt om det blir lite knas i historien, men bilderna är gamla och kommer inte riktigt ihåg vad jag hade tänkt skrivit om dom) 
 



TS4 - Ny sim (Emelie Larsson)

 
Emelie Larsson heter den här simmen för tillfället, kanske ändrar efternamn,, jag vet inte.
Emelie kommer alltså från.. SVERIGE! Hon är liknande på en annan sim jag har men inte skriver historier om.. SÅ NÖJD MED HENNE! Okej, så Emelie kommer från Sverige, hon älskar att laga mat, idrotta, och skapa olika grejer med sin kreativitet, hon hatar smuts och insekter. 

Jag tror jag ska börja skriva en liten story med henne som omväxling från dom andra familjerna. Så hoppas ni kommer gilla det. (Känns som att jag gör nya familjer hela tiden lol)



LEGACY CHALLENGE - ?

 
Melanie, Nova och Hank åkte på semester, och såklart så råkade det brinna. that's it



Dagen efter branden var Hank väldigt nere, han tyckte det var lite pinsamt att han är så dålig på att laga mat så det ska börja brinna. PÅ EN GRILL! 



Medans Nova var med Hank så utforskade Melanie naturen, hon trivs verkligen. Hon samlade på sig massa olika grodor, örter, växter och insekter.. Som hon såklart sålde eftersom hon behöver pengarna



Sen hade Melanie och Hank lite kvalitetstid medans Nova sprang ut på äventyr, inte för långt bort.. men..



Som Melanie så trivs Nova också väldigt bra ute i naturen, hon älskar allt, tänk att det kan vara så vackert 
Mitt i allt såg hon något annorlunda.. och bestämde sig för att utforska det mystiska hål som ledde in i det okända
 
 



Downloads - (TS4)

 



SPORTLOV!

För alla oss i skolan/eller? så är det sportlov nu! Har hela Sverige samtidigt? Jag vet inte, jag har sportlov nu i varjefall, så förhoppningsvis så hinner jag spela lite sims nu i veckan så något inlägg kan komma upp någon gång haha. Tills vidare får ni ha det bra, ska göra lite downloads inlägg nu
Meningslöst inlägg förövrigt, men ville bara informera lite

 



Downloads - (TS4)

 



Downloads - (TS3)


Så j***a snyggt badrum till ts3! finns att ladda ner här (eller så klickar du på någon av bilderna)




Happy late valentines day!

Ja de var ju ett tag sedan, som vanligt blir uppdateringen dålig, men de har jag ju redan varnat om. 
Igår var de i alla fall alla hjärtans dag och den spenderade jag med att åka och fira pappa som fyller år idag men firade han en dag före alltså, sen mot kvällen blev det bio med min pojkvän ♥
{Hoppas ni också hade en bra alla ♥ dag}

NU SKA JAG I VARJE FALL SPELA SIMS! så de kommer upp någon story nån gång haha. 

Tillsvidare får ni en nerladdning till TS4

 



Downloads - (TS4)

 



Blogg

Vill göra en blogg, en personlig blogg, en anonym blogg. 
JAG vill kunna skriva av mig precis hur jag känner, och mår osv bara för att få ut allt. Borde typ använda word document då... men vill att folk ska kunna läsa och kommentera och ja you know.,
Så behöver verkligen hjälp till ett passande namn! Denna blogg passar ju inte direkt till att skriva så vardagliga personliga inlägg då det är en sims blogg.. right
Hjälp mig snälla ♥


Annars då? Det kommer komma upp lite inlägg snart (hoppas jag) med Melanie och Nova. 
Och downloads.. Annars så står det väl rätt så tomt här, och ni får ursäkta! För jag mår seriöst inte bra för tillfället och ja de är ju inget man kan göra något åt. Så ni får väl se helt enkelt. Men kom gärna med förslag till ett bloggnamn nu då tack! hehe :)

 
 
 
 



THE SIMS 4: DAGS ATT JOBBA

Denna text har jag kopierat från spacesims

Helt plötsligt har det dykt upp en trailer till det första expansionspaketet till Sims 4! Dags att jobba är namnet på spelet och det verkar som att det kommer vara möjligt att följa med simmarna till jobbet (precis soms i Sims 3 Drömjobb) men man kommer även att kunna starta företag (som i Sims 2 Arbetsliv)! Jag tycker det ser riktigt bra ut, och själv älskade jag Arbetsliv och Drömjobb, så jag ser fram emot detta.
 
Fakta (vad vi vet än sålänge):
- Nya karriärer som till exempel vetenskapsman, kriminalare och doktor.
- Möjlighet att skapa ett eget företag, till exempel bageri, klädaffär och bokhandel.
- Nya färdigheter som foto och bakning.
-Expansionen kommer att kosta 379 kr och går redan att förboka på Origin.





(denna text är inte kopierad lol)
Så okej. JAG ÄR FAKTISKT TAGGAD! Även fast jag har inte spelat sims på jag vet inte hur länge nu? har fullt upp i skolan och jag har inte mått så bra. 
MEN jag älskar och de jag saknade i sims 3 var just att ha ett eget företag! för tyckte de var så roligt i TS2.. Så ska bli skit kul, kanske förhandsbokar faktiskt, vi får se. Eller om min pojkvän är snäll och förhandsbokar åt mig :* haha (bortskämd ja)

Vad tycker ni då? är ni taggad?