Bye

Okej uppenbarligen vart de ju inget inlägg sist, men såg helt enkelt att jag inte ens hade några bilder eller NÅGOT från  legacy challenge familjen. Ja jag har ju inte spelat sims på länge. 
OCH jag har tänkt nu, jag kommer starta en ny blogg så småningom, börja om från början, radera alla mina historier, nej men ta bort alla saves från ts4 osv och börja om, vill inte skriva om en halvtaskig familj som jag inte ens kommer ihåg hur jag hade tänkt göra med... OCH nu när ändå uppdateringar och nya expansionspaketet kommer ut kan jag ju i alla fall börja med en ny familj eller något. Men bloggen kommer stå tom, tillsvidare. 
Ingen idé att försöka tvinga fram inlägg, det är så mycket som är på gång nu känner jag, har helt enkelt inte ens tid till att sitta och spela sims. Så om jag kommer tillbaka med en ny blogg, en ny simsfamilj så ska det vara bättre än vad det har varit hitills. Så ni får ha det så bra sålänge, och jag är jätte glad att det är några som endå har kikat in här även fast det varit tomt och tråkigt nu. 

ÅH jo ni har väl inte missat uppdateringen till ts4 som kom för någon dag sedan? (igår?) 
Man kan ha källare har jag hört :D har ju inte testat eftersom jag inte spelat på typ 100år nu känns det som. Nu vart jag nästan lite spelsugen haha. 

Åh bara för att detta inlägg inte ska bli för tråkig så får ni en nedladdning till ts4 här
 

Hejdå ♥



Back?

Tänkte försöka ge mig på att skriva ett litet inlägg och slänga upp en del från min legacy challenge nu när jag känner att jag mår bättre. 
Har också tänkt på att göra en ny blogg, för att göra en nystart.. och ha en helt anorlunda design med större bilder.. och göra bättre storys utan att lägga ner dom på en gång typ..
Visst, jag kan ju bara byta design och göra själva inläggssidan större, men då kommer alla dom gamla bilderna och inläggen se konstiga ut. Så I don't know, är lite osäker.. SÄG VAD NI TYCKER. ♥

För övrigt så längtar jag som tusan till April då 'dags att jobba' kommer ut, gör inte ni?
läste Simsdeluxe's inlägg där hon skrev lite om det, och det fick mig att bara längta ännu mer! gahh
Har i varjefall förhandsbokat det så I'm ready :D Hoppas bara att inte spelet kommer krascha hela tiden för mig. Nån som vill ge mig en vettig speldator? snälla? haha.

Nu ska jag faktiskt lyssna på lite musik och försöka skriva något vettigt till de bilder jag tagit me legacy challenge familjen, See ya later 

 





TS4 - Dags att jobba!

 


Alltså jag längtar som tusan! Att äga och ta hand om sin egna butik är det jag ser mest fram emot!

Ps. Kommer nog bara slänga upp såna här små inlägg nån gång ibland. Men jag kommer komma tillbaks inom en snar framtid (hoppas jag) tillsvidare får ni ha det bra ♥




Downloads - (TS4)