Thesimslife.blo.gg


Klicka dig in på den nya bloggen här. Dock är den inte helt klart än, men ALLA nya inlägg hamnar där.
Nu är det slutbloggat på thesimslife.webblogg.se.
Hejdå  :)



Hjälp mig!

Hjälp mig nu! Vad ska den nya bloggen heta? Vad tycker ni? Hjälp mig!
det nya bloggnamnet är thesimslife.blo.gg
Vill helst blogga på blogg.se, och thesimslife.blogg.se finns redan, å webblogg gick ju inte så enda alternativet var blo.gg. SÅ ni får leva med det helt enkelt. Enda ni lär lära er är att de är thesimslife (som vanligt) fast blo.gg efter :) (By the way så är inte den bloggen klar än, men länkar ändå)  Ni får gå in och kolla även om det kan se lite knas ut eftersom att jag jobbar på designen osv :) 


Förresten så fick jag tid *host* till att spela lite (skippade att göra läxor osv.. )
Och 

Blev den jag spelar med, hon har ett konstgalleri, alltså hon är en egen företagare OCH hon jobbar på sjukhuset. Nackdelen med yrkena är väl att tiden känns så kort. Ni som spelat kanske förstår vad jag menar.
Men ett inlägg om vad jag tycker om spelet kommer sedan så fort jag provat jobben :)



TS4 - DAGS ATT JOBBA!

 
Ja det håller på och laddas ner, hoppas inte detta är ett aprilskämt nu bara (haha)
Jag fick ett jätte sug att blogga efter att jag läst simsdeluxe's och spacesims bloggar..
Jag kommer inte skriva historier, för de är som sagt ingen idé, och jag har inte tid med det i alla fall. MEN jag kommer att skriva vad jag tyckte om detta spel, det kan väl vara kul? eller :)
om jag nu ens får tid över att spela.. Har ni förbokat spelet? eller tänkt att köpa det? 

Förresten så har jag börjat lite smått på en ny design till den nya bloggen, tror det kommer bli riktigt bra. OCH kommer kännas underbart med en nystart kan jag lova! :)