Nya tider på ingång

Har försökt nu ett bra tag med att spela lite sims och fortsätta skriva på Carter. 
Men som vanligt kraschar de hela tiden. *suck* Ska försöka skriva ihop något me de bilder jag har senare..

Ska i varje fall ta och fixa om designen och kasta bort julen. Bara jag som är trött på vintern nu och vill ha sommar? haha. 

Tillsvidare får ni denna nerladdning (från tsr som vanligt) Till TS3


Tycker de ser jätte mysigt ut, och om jag hade sims 3 på datorn kvar så hade jag laddat ner den och spelat med älvor där. Åhhh nästan så jag vart sugen på att spela nu ;__; 
 





- Sandy SIMSINSPACE

Vad jobbigt att spelet bara kraschar hela tiden :/ Hoppas du hittar en lösning på problemet så man får se fler spelinlägg ^^

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback