Ny design

Alltså suttit och trixat med denna design, men småfix kvar, kategorierna och arkivet är cp och alla hamnar lixom i samma? ja ni kan ju kolla själv, om någon vet hur man gör för att fixa de så säg till! Har också sett att bilderna är typ cp.. så ska försöka få till allt. Men de får duga tillsvidare. (om inte så lär jag göra om allt och då får ni räkna med att de kan se lite cp ut här om ni skulle råka kolla in precis då jag håller på med designen!)
Designen har jag inte gjort själv utan den är ifrån hiawol, bara att jag gjort om den så den passar mig bättre.

Såhär såg den ut först:
(Klicka på bilden om ni också vill ladda ner den)

 

Så vad tycker ni då? Bättre eller sämre än designen jag hade innan?

 





- Sandy SIMSINSPACE

Jätte fin design!
Jag hade samma problem som du förut nämligen, så jag vet en lösning. Det är något fel på blogg.se's nya kod för antalet synliga inlägg per sida. Alla inlägg hamnade helt enkelt i alla kategorier för mig med. Därför bytte jag ut den nya koden mot den gamla i "Kategorier" kodmallen - då blev det bra. Jag skickar med länken här nedan så att du får koderna. Om det är något mer du behöver hjälp med är det bara att säga till :)

http://www.designadinblogg.se/andra-antalet-synliga-inlagg/

Svar: Jaså! Ja tack :) Får väl hoppas att de funkar
thesimslife.webblogg.se

- Alex Sims

Jättefin design :)

Svar: Tack :)
thesimslife.webblogg.se

- SimsTi

WOW vad snygg! ♥♥♥

Svar: Tack :)
thesimslife.webblogg.se

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback