LEGACY CHALLENGE - Semester!

Tänkte typ skriva .. i "legacy challenge" så kör inte jag på nå regler direkt.. 
Jag vet inte direkt vad reglerna är, mer än att familjen skulle starta på lite pengar och en stor tomt, jag har inte fuskat och jag ska försöka föra familjen vidare så långt jag orkar, minst 10 i alla fall. 
OCH jag har bestämt att "arvingen" kan endast bli en tjej då jag inte vill få in andra simmar i hushållet osv.. 
förstfödda flickan alltså :) 

OCH Förlåt för så dålig kvalité på bilderna asså o_O



Även om Hanks rumskompis inte tyckte han skulle lägga sig i Melanie's liv osv så hälsar han ofta på ändå, och tar hand om Nova, medans Melanie får laga allt som gått sönder.



Hank tyckte det var en bra idé att ta familjen på en liten semester till Granite Falls.
Något både Melanie och Nova uppskattade då dom älskar naturen



Melanie gick runt och utforskade medans Hank och Nova kastade hästsko, mörkret la sig ganska fort över Granite Falls..

 
.. Och Melanie tyckte det var en bra idé att köpa tält och sådant innan det blev helt svart, tyvärr så hade hon ju inte så mycket pengar och själva semestern har redan kostat 444 simoleons
Alltså så ska dom vara på camping i fyra nätter, (tomten kostar 111 simoleons att hyra per dag)



Hank tyckte det var en bra idé att göra lite mat när Melanie kom tillbaka, något som inte gick sådär jätte bra då det börja brinna! Men Melanie var snabb och släckte branden innan den spred sig.


Den natten kunde alla tre sova gott, även om Nova blev något rädd efter branden. 
Men den dova vinden som susa gjorde Nova lugn och hon somnade. 





Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback