Blogg

Vill göra en blogg, en personlig blogg, en anonym blogg. 
JAG vill kunna skriva av mig precis hur jag känner, och mår osv bara för att få ut allt. Borde typ använda word document då... men vill att folk ska kunna läsa och kommentera och ja you know.,
Så behöver verkligen hjälp till ett passande namn! Denna blogg passar ju inte direkt till att skriva så vardagliga personliga inlägg då det är en sims blogg.. right
Hjälp mig snälla ♥


Annars då? Det kommer komma upp lite inlägg snart (hoppas jag) med Melanie och Nova. 
Och downloads.. Annars så står det väl rätt så tomt här, och ni får ursäkta! För jag mår seriöst inte bra för tillfället och ja de är ju inget man kan göra något åt. Så ni får väl se helt enkelt. Men kom gärna med förslag till ett bloggnamn nu då tack! hehe :)

 
 
 
 





- Sandy SIMSINSPACE

Haha jadu, det här med bloggnamn är inte alltid så lätt att komma på xD Jag kan försöka komma med lite förslag men jag är inte heller bra på det här med namn ^^

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback