Ny uppdatering

Ja ni har väl inte missat att den nya uppdateringen har kommit nu? Ni kan läsa om den här




 

"Massa" nya saker har dom ändrat på i spelet också, vad jag märkte hitills innan mitt spel krascha var att dom har fixat mobilen så den har en enklare (va säger man?) Enklare val, jag vet inte, ni märker själva,
Och ambitions grejset har dom ändrat också så mycket lättare nu (tycker jag) Fick min ambition till Samantha (världens vän eller något) haha dåligt minne. på en gång. Innan lära jag skaffa 5 BFA? men de gick inte!
Sen har dom ändrat designen på jobb "panelen" så de är enklare att se va man lär göra för jobbet dom har.
Bra uppdatering tycker jag, ska utforska lite mer (om inte mitt spel vill krascha hela tiden så att säga..) Ingen här som vill ge mig en stationär speldator i julklapp va? Längtar tills man har jobb, flyttat hemifrån och kan köpa en dator.. just nu har jag ändå inte plats för en haha. Värsta är väl att om man skaffar jobb så kanske man inte orkar spela. Gjorde i alla fall inte jag när jag hade praktik, och jobb lär väl vara värre än praktik. 
Längtar inte. Ge mig pengar bara haha. Utforska uppdateringen nu mina sim vänner! :) SNART ÄR DE JUL OCKSÅ. Helt sjukt. FICK GODKÄNT PÅ MATTE PROVET JAG HADE IDAG OCKSÅ *happy dance*
Suger på matte vet ni. Så I'm so glaaaaaaaad! Vi avslutar där. Tjao :)





Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback