"Julkalender" #3


En av mina favorit bloggar, stått still ett tag där men ni har väl inte missat Othersims generation 2, där ni kan ladda upp era simmar i sims 4 och tagga med #chaossims så kan dom få gå på dejt. Kul va? 
Det jag älskar med Othersims är att hon skriver så himla bra berättelser, och tar så himla fina bilder och redigerar.  STORT hiss till Othersims

Fick nyss kommentaren om att jag skrivit fel.. pinsamt., och inte skrev jag fel 1 gång heller,, utan på alla 3 ställen de nu står othersims.. guuhh,, jag skyller på att jag läser chaossims blogg för ofta. okej? xD
-//trött och förvirrad//-

 

Nedladdningen är: (till ts3)

 





- Anonym

Heter hon inte othersims? :)

Svar: Jo xD Ibland är väl jag bara trött...
thesimslife.webblogg.se

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback