Julfint

Försökte göra lite julstämning här på bloggen, ja men de vart väl bra. Något jag slängde ihop bara.
Kan ni förstå att det snart är jul?! Lär bara säga, matte provet jag hade i fredags, FICK GODKÄNT woho!!
okej, jag som inte hade pluggat något, men några saker hade i alla fall fastnat i huvudet. tack gode gud. 
Och jag som VERKLIGEN suger på matte är jätte glad över de här. Så nu tycker jag att ni ska vara glad för min skull. Har blivit lite friskare också, men är fortfarande sjuk. Att spela sims kan jag glöma, för det kraschar verkligen.. hela tiden. Tror f*n jag ska installera sims medeltiden och spela det istället, vill ni se såna inlägg? haha
Nu till lite nerladdningar här då till sims 4 så du får lite julfint 

 


 
Tänker by the way lägga upp länkar dom här dagarna till bloggarna jag läser, och en downloads
Bra va? ja lite sent ute men ska fixa fram inlägg nu och tidinställa. Ha de så bra nu! :)






Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback