Hobbit!

Denna dag mina vänner! Den har bestått av massa sims spelande och plugg. Kommer upp någon gång i veckan ett nytt inlägg med Samantha också. Såg Hobbit igår natt också, the premier~ åh fan, ska inte spoila för er som inte har sett och tänker se, men jag är så himla känslig så fort folk gråter i filmer så höll fan på och gråta när Bilbo gjorde det </3 hjärtskärande höhö. 


 
Jag bara ÄLSKAR Bilbo, Legolas och Thorin. Men mest Bilbo, så himla himla HIMLA söt!
Men i Sagan om ringen filmerna är han inte så söt haha.. 
Men sen ser man hur dom ser ut igentligen och då vart man inte lika imponerad haha. Bilbo passar så mycket bättre i krulligt hår än hur han ser ut i normala fall. (eller ja.. Martin Freeman)
Men Thorin är faktiskt en ännu störe besvikelse D: Ser ju inte alls lika ut haha, → Richard Armitage
Kan ju bero på att han SKA vara en dvärg? öhhh, nej jag ger mig. ♥

 
Vilken är eran favorit? har ni sett alla filmerna?

Vilken är eran favorit film isåfall? 

(vet att detta inte har något med sims och göra men NÅGOT vardagsinlägg skadar väl inte? jo kanske... )






Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback