LEGACY CHALLENGE?

 
Detta är Melanie Lemoyne som kommer från Paris men flyttade till Willow Creek med drömmen att hitta sin själsfrände. (Ironiskt då hon trivs bättre ensam) Hon älskar naturen och gillar att samla på allt möjligt, hon är en ensamvarg och trivs bäst .. ja ensam i naturen, hon är även rätt så klumpig. 

Jag vart rätt så sugen på att prova på legacy challenge när man kollade på Simsing's spelande.. 
Och jag har ju faktiskt aldrig provat på det, så maybe! Så kanske det kommer upp några såna inlägg här också istället för bara familjen Carter. | Denna sim finns i headern längst till höger om ni inte såg de haha |
Jag måste verkligen försöka göra så mina simmar inte blir så lika varandra, men det är svårt när man har vant sig med att skapa på ett sett man tycker om, eller hur?


Lite ur mitt spelande på denna "legacy challenge"



Eftersom att det ser ut såhär i Willow Creek så kan man förstå varför hon älskar naturen


|HOBBIT INSPIRERAT|
Laddade ner en liten "hobbit house" som jag gjort om till park istället för bostadshus. Love it! 









- Sandy SIMSINSPACE

Jag tycker absolut att du borde börja med en Legacy! Skulle vara riktigt kul att läsa om :D

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback