LEGACY CHALLENGE - Some fun tonight?


Dagarna för Melanie består utav .. utgrävningar och fiske. Hon spenderar en hel del ute och på jobbet.
Även om hon jobbar också vidare så blir det inte mycket pengar..


Fiske är en sak hon börjat bli bra på, dessvärre har hon ingen grill eller spis att tillaga fisken på, så hon säljer dom till tanten på andra sidan gatan för en liten slant.

 
Snyggingen Melanie såg i parken gick med på en dejt. Ja Melanie frågade honom om en dejt. Han var som tur singel och bodde med sina kompisar


Dejten gick väldigt bra, båda var attraherande utav varandra och de sa klick direkt 
Ser ni Melanies blick licksom? ♥


Efter dejten bjöd snyggingen hem Melanie hem till sig och sina rumskompisar
Men dom fick inte vara ifred en minut! dom andra killarna kom glatt fram och försökte halft ragga på henne
"tja tjejen, kommer du hänga här ofta eller?" och massa flört blickar. Cheesy ~~

 
Som jag sa, dom fick inte vara ifred en sekund 

 
Tills dom andra killarna gav upp och gick och la sig, då kunde de roliga börja 



Hur förkortar man "legacy challenge" ? Jag har faktiskt ingen aning *efterbliven typ*
I min "legacy challenge" så är det endast Melanie som kommer tjäna pengar, och barnen såklart. 
MEN snyggingen som nu kommer bli pappa kommer inte flytta in (som jag tänkt nu iaf)
Vill göra de lite svårare med pengarna och jag orkar inte ha massa simmar på tomten i alla fall :)
"arvinge" blir den förstfödda har jag tänkt. vill göra de simpelt då de är första gången jag gör denna utmaning, å.. jag har egentligen inte läst på om reglerna osv, men tror jag kommer ihåg de mesta haha. 
Fler inlägg dyker upp någon närliggande dag!





Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback