Random inlägg sorry

Varning för ett totalt meningslöst inlägg som inte har något med sims och göra

Go kväll. haha, lär få typ " skriva av mig " lite... 
Någon mer än jag som känner sig totalt meningslös och obetydlig vissa dagar? Jag brukar känna mig så rätt så ofta, och det suger. Har seriöst inte alls koll på hur ofta jag gråter, seriöst. (överkänslig kanske?)
Jag förstår inte själv varför jag känner så då jag har världens bästa pojkvän som ger mig kärlek varenda dag, men tyvärr har jag ingen annan än honom och hans familj som ger mig det. Är så himla mycket och tänka på i dagsläget så jag blir galen. Sen så har jag ingen som förstår mig förutom min kille, (tror han förstår i alla fall haha)
Nej men alltså, jag har inga kompisar som man kan öppna upp sig för, å ingen som någonsin skulle förstå vad man går igenom varenda dag. Oj va de lät .. Jag är inte mobbad, just to make it clear. 
Jag önskar verkligen att jag kunde skriva ut precis hur jag känner och tänker och om allt som har hänt och händer,
Just för att få kontakt med någon som kanske har gått egenom samma sak eller någon som i alla fall skulle förstå :(

MEN för övrigt så är detta en bra dag, fick E på matte provet (visst ett E är ju inte så bra.. men bättre än F.. och jag suger verkligen på matte, so I'm happy) Min 'svärmor' fyller år idag,  och jaa... mysigt väder. Not de regna hela dagen haha. 
Imorgon (onsdag) är jag ledig från skolan så ska väl spela sims 4 och plugga till provet på torsdag och fredag
SÅÅÅÅÅÅ MYYYCKET PROOV
Jag hoppas att ni mår bra, och får en bra dag i skolan/jobbet imorgon! 


Lilla gumman, du håller tallriken i fel hand ♥





- Sandy SIMSINSPACE

Åh men gumman!
Jag vet inte vad det är du går igenom etc, men själv har jag varit med om en hel del skit genom åren. Nu är jag kanske ganska personlig men jag har diagnosen PTSD (Posttraumatiskt Stresssyndrom). Ångest och depression lider jag också av. Om du behöver någon att prata med så ställer jag självklart upp. Min email står i min meny och det är bara att skicka ett mejl när du vill. Det kan vara lättare att öppna upp sig för en "främling", enligt vissa. <3

Svar: <3 Tack Sandy, har skrivit ett mail nu, hoppas de kommer till dig nu å att jag inte skrev fel mail haha ^^
thesimslife.webblogg.se

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback