Downloads - (TS4)

♦ OBS MENINGSLÖST SK*T SOM NI INTE BEHÖVER LÄSA OM NI INTE VILL ♦
Är så SJUUUUUUKT trött! Alltså denna dag, orkat inte gjort något alls haha, lektionerna gick segt fast fort, blev inte så mycket gjort, min hjärna låg fortfarande och sov kände det som. Idrottslektionen var vi på gymmet och gymma (what else licksom) Gick väl bra, men somna gjorde man då när man kom hem. *Suck*. Ikväll blir de att läsa en bok på engelska som jag lär redovisa på fredag.. lycka till att läsa ut den tills dess OCH skriva en redovisning på den... *Suck* igen.. Förresten får ni jätte gärna komma med förslag vad min 'personliga' blogg kan heta, ni som kommer hit för att läsa om sims vill ju inte läsa detta, så känner verkligen att jag behöver en personlig, anonym blogg där jag skriva ut allla mina tankar och känslor med mera. 
NAMNFÖRSLAG TACK

Om ni gör ett bra 'jobb' får ni ett inlägg där jag skriver vad som är bra med eran blogg osv och varför jag kollar in den haha. nej men seriöst, kom med förslag tack ♥


Fina möbler till sims 4 
 





Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback