Sofia Björk


Detta är Sofia Björk. Hon bor i Willow Creek med sin mamma och pappa. 
Hon älskar att läsa böcker, skriva och måla. Hon gillar också att gå till gymmet. (i smyg)
Sofia växte upp i Sunset valley, men föräldrarna bestämde sig för att bygga sig ett hus i Willow Creek.
Sofia är uppvuxen med artighet. Man lär vara artig, klä sig på ett speciellt sett. Enligt hennes föräldrar såklart.
Dom har licksom fasnat hur det var förut. Hon väntar på att dom ska dö. Så hon kan bestämma över sitt liv själv.


I vanliga fall så brukar Sofia sitta hemma och öva upp sina färdigheter.. men just idag så gick hon till museet då hennes föräldrar var ute på middag.


Väl där träffade hon på massa folk. wow populärt ställe.
Hon träffade på en speciell sim vid namn Henrik Borg. Han var en väldigt social typ som.. kollar in henne..
Dom pratade ett tag och skiljdes åt som goda vänner. 


Hon kunde inte släppa tanken utav den snygga simmen.
Men efter några sms och små flörtiga samtal så fick hon reda på att han var gift och intresset för honom försvan på bara några sekunder. 


Skamsen gick hon och gömde sig under täcket.

'herre gud vilka pinsamma sms till en gift man! Tänk om hans fru har sett dom. 
Men egentligen är det hans fel! Han sa inte alls något om att han var gift.. Tur att jag inte bjöd hem honom'




Det kommer bli några inlägg med sims 4.. Då mitt sims 3 inte vill funka. Antagligen så pallar inte min dator alla sims 3 spelen så jag lär avinstallera ett och annat prylpaket och expansionspaket. *suck*
Men tillsvidare så blir det massa spelande utav Sims4
Ni kan också få se några inlägg med min simself och pojkvän. Inga namn dock då jag väljer att vara 'anonym' lol












Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback