Back.. again

wow så få inlägg det vart denna vecka.. men har äntligen fått datorn.
Sims 4a kom ju ut idag.. har dessvärre ingen tanke på att köpa det.. än
Däremot ser jag fram emot att läsa om simsbloggarnas spelande i 4an :)
Nu ska jag väl ta och installera sims 3 spelen på minnet och hoppas att det kommer funka. 
Vart massa krångel sist med sims 3.. då den är ansluten till min killes orgin osv... jaja whatever. 
imorgon efter skolan blir det nog massa tidinställa inlägg med nerladdningar.
har fått en bok som läxa till engelskan som jag lär läsa också.. så kommer nog inte ha så jäääätte mycket tid att spela tyvärr. Ni får ha en fortsatt bra vecka och hoppas att sims 4 var värt pengarna till er som köpt det! :)

 

En gammal bild på min sim. tyvärr är hon borta :(





Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback