Svar


Ja, varje gång jag startar sims 4 kommer den lilla rutan upp, jag har provat loggat ut och in på orgin, jag har också försökt 'reparera' spelet, jag har sökt efter uppdateringar till spelet och laddat ner dom, funkar ändå inte. 
Dum jag känner mig nu då jag inte har hela familjen Líng i biblioteket, och bara Méi och Alexander ;__;
Hoppas på att det är en bugg eller liknande eller om jag lär avinstallera spelet och prova igen. blöh.
Annars ja... blir sims 4 på hyllan så länge, detta gjorde så sims lusten blev på 0. 
orkar inte massa problem och skit :<
Såg också att laddningsfilerna kom upp,, men funkar ändå inte..
I varjefall så har jag en idé på gång för ett nytt hushåll som kanske blir intressant :)
Så ska försöka få till nå fina simmar nu så får vi se 

 
Bjuder isåfall på sista bilden med familjen Líng
En familjefrukost innan jobbet och skolan





Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback