Barkley - Saknaden

   
    Dom hade nästan fått allt i ordning, Jennifer och Erik går i skolan och Erik har fått deltidsjobbet på affären.
Jennifer har inget jobb, men går på lektion i konst efter skolan. Men trotsallt att dom har det rätt så bra så kan inte Jennifer släppa tanken på att hon inte kommer få träffa sina föräldrar något mer, hon saknar dom så.


- Jag förstår dig, men det är inte ditt fel, det blev som det blev, du kommer få träffa dom någon dag då dom har accepterat att du har barn och man,.. att du har växt upp.
Jag vet, förlåt, jag känner mig bara så ledsen, jag älskar dig och Amanda så mycket, och jag ångrar inget. men.. 
-
Kom, ge mig en kram.

 
- Det är bara att..

 
Shh, vi ska snart till skolan, inte vara ledsen då, gå och umgås med Amanda lite innan så ska du se att du blir gladare älskling. 

Erik hade rätt, inte skulle hon sitta och vara ledsen över att hennes föräldrar inte kan acceptera att hon hade barn.. ett eget liv,.. Hon gjorde därför som Erik sa och gosa lite med Amanda innan skolbussen kom.

 
- Lilla älsklingen då, mamma älskar dig så mycket. 
också börja hon gråta, inte ledsna tårar, utan glädjetårar. Tänk att hon har fått ett sådant underbart liv, en man och en jätte fin dotter. Hon kunde inte önska sig något mer. Nästan i alla fall.. 

 
En ny dag väntade. 







- SimsTi

Hej! Din blogg är super bra! Mycket bättre än min! Jag undrar, har du poseplayer till ditt sims? Isåfall kan du göra ett inlägg om när du berättar hur man gör för jag vill jätte gärna ha det men är skit rädd att få ett virus då vår dator är jävligt långsam och seg... Kraaamis// SimsTi

Svar: Hej Tack så jätte mycket för kommentaren! :)Ja, jag har poseplayer, men är ny på de då jag bara har haft det ett par dagar, men jag rekommenderar att du tittar in här: http://alltomsims.blogspot.se/2013/02/pose-player.htmlDär står det hur du gör, hur man installerar osv. Om det är något mer du undrar så fråga! så kanske jag kan hjälpa dig :)
SEN! om du har laddat ner poseplayern och poser så att du får det att funka, ladda också ner en bakgrund som du hittar här: http://www.thesimsresource.com/artists/Murano/downloads/details/category/sims3-objects-furnishing-decor-rugs/title/screenshot-backdrop/id/1117862/

Poser och sådant kan man söka efter på google. Eller så kollar du igenom simsbloggar du läser på deras downloads, eller om det finns en kategori poser.
Där finns det massa poser man hittar (så har jag gjort)
Tack åter igen för kommentaren fina du. Ha en bra dag. ❤
thesimslife.webblogg.se

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback