Ny familj. Namnlösa


Så detta är alltså min nya familj som jag kommer spela på. Hade sådan tur att det inte krascha eller något när jag gjorde dessa simmar ♥ Det är alltså mor, far och dotter. Alla tre är namnlösa. Så kom gärna med förslag vad dom ska heta. både för och efternamn. Dom är bosatt i en litet radhus i Barnacle Bay för tillfället.
(köpte världen för ett tag sedan så vill kolla in med en familj)
Det är dottern som jag kommer spela med mest. För föräldrarna kommer flytta, eller om hon flyttar.. eller.. om dom dör. MOHAHAHA. nejdå. 
Den här familjen är lite mer utav den rika sorten. (tror jag i alla fall.. inte bestämt mig riktigt än)
Föräldrarna är disciplinerade, ordentliga och väldigt snälla. Dom lever upp till det deras föräldrar lärde dom. 
Inte tramsa, och göra oljud. = dom är väldigt tråkiga. 
Så dottern bestämer sig alltså för att skaffa sig ett eget liv
(om det nu blir så att hon börjar universitetet eller om hon bara flyttar ut vet jag inte än)

 
 

Så vad tycker ni? Och tycker ni att detta är en familj ni skulle vilja läsa om?






- SimsTi

Jättefin familj! Och ja, den familjen skulle vara jättekul att läsa om! Tyvärr har jag inga namn förslag...

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback