Lucy Arpe och Barkleys nya hus

I brist på annat denna sena kväll så tänkte jag visa lite bilder på rumskompisarna som bara blev rumskompisen då den andra åkte och jobba.. hehe
Barkley har även flyttat in i ett nytt hus som jag tänkte visa lite bilder på. 


Så detta är alltså Lucy Arpe. Hon är blyg, bokmal, geni, datorsnille och miljömedveten. Hennes dröm är att bli kirurg men jobbar som sångare. (vet dock inte om hon är nå bra på att sjunga haha)
Stylade om henne förut men det sparades aldrig :( Så det enda som jag har gjort på henne är lixom håret och satt dit glasögon. Vad tycks?

Lite bilder på deras nya hus (allt är inte riktigt klart än då jag aldrig blir nöjd.)

Nedervåningen

Köket då. Där dom sitter och äter. 


Tv rum som sitter i hop med hallen


Eftersom att Jennifer tycker om att måla, designa osv så har hon ett eget kontor. Där finns det också en öppenspis. Perfekt till vintern.

Jennifer och Eriks sovrum. Ska se ut som att det är ett halvfärdigt rum. Om ni förstår.

Övervåningen

Amandas sovrum


Och Olivers rum. Ser också ut som att det är halvfärdigt ;)


(Nedervåningen) Sorry för dåligt kort men ja..


(övervåningen)

Utomhus har jag inte gjort något ännu! Ska fixa typ uteplats och sådant.


SEN SÅ HAR JAG INTE BYGGT HUSET SJÄLV. Utan jag laddade ner det här
Det enda jag gjorde var att möblera om osv så det skulle passa mina simmar ^_^
Nej men vad tycks? bra, dåligt? Vad saknas? KOMMENTERA TACK :D




 





 





- Mandarinen

Vilket fint hus! Jag tycker att det passar familjen Barkley. :) Amanda är rätt lik mig... jag är också rätt konstnärlig av mig liksom...

Svar: Tack! :DJaså? Jag önskar jag också var konstnärlig utav mig, eller åtminstone kreativ.
Men jag har så dålig fantasi och ingen inspiration också har jag dåligt tålamod :o
haha ^_^ Däremot är jag lik Jennifer med att hon är en kockbegåvning ;) Älskar att baka osv ^^
thesimslife.webblogg.se

- Sandy SIMSINSPACE

Tycker det blev jätte bra! ^^

Svar: Tack! :)
thesimslife.webblogg.se

- SimsTi

Hej igen! Vet att jag kommenterar ganska ofta men undrar vart du laddat ner det där lilla "miniköket" som finns i Amandas rum :D

Svar: Gör absolut ingenting ! ^^ Hällre mer kommentarer än för lite! :> Ska leta reda på den så skriver jag ett inlägg om det :)
thesimslife.webblogg.se

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback