Bloggen kommer ligga nere!


                       
Som sagt. Bloggen kommer ligga nere imorgon kväll, kommer lösenordskydda.
Anledningen är för att ni inte ska behöva kolla in här och se att allt är miffat haha. 
den nya designen är nästan helt klart och det är bara små fix som är kvar som jag kommer fixa när den ligger här. Så att jag kan se att allt är som jag vill ha det. Däremot kommer headern bytas ut så småning om. 
Någon som är bra på att fixa en header som skulle vilja hjälpa mig kanske? :)

Ni får ha det så bra tillsvidare!  ♥


Okej jag fick till det lilla problemet. Dock är de små saker som jag har märkt (som stör mig) 
Som jag inte vet hur jag ska fixa.. 
Kommentera om ni märker att det är något knas med designen tack! :)









- THE REVOLT

Jag brukar skaffa en textblogg och fixa allt små fix där. sen bara kopiera och klistra in designkoderna i bloggen jag använder egentligen :o lite smidigare kanske. För kan ju vara så att ngn inte kikar in på din blogg idag och inte läser inlägget och så kikar den in imorgon och ser att den är lösenordskyddad. och tror därför att det är ngt som kmr vara så. Och därmed inte kikar in igen :o Då kanske du förlorar en följare ... elr ngt:o

Svar: Jag har fixat det mesta på en test blogg, Provade att klistra in designen på denna blogg men märkte att det vart små fix som behövdes. (såg helt miffat ut)
och antagligen så kommer inte folk kika in här ändå i den tiden jag lägger ner den :)
Men jag förstår vad du menar.
thesimslife.webblogg.se

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback