Tidinställt

Massa inlägg med Méi är tidinställt. 
Familjen Björk lägger jag på hyllan då hennes föräldrar dog aldeles för fort. 
(sjukt hur tiden flyger iväg i sims 4.. Så har åldrandet avstängt så länge haha)

Ska leta reda på lite nerladdningstips också. Något ni vill se mer utav kanske?  Kommentera

 





- SimsTi

Det är jättekul att läsa och Méi! Sjukt bra jobb med hela storyn! :3

Svar: tack så mycket! egentligen så har jag inte en direkt 'story' men jag försöker lista ut allt efterhand jag spelar. jag hoppas verkligen att dom tidinställda delarna är roligare att läsa än dom här första :)
Lite mer spännande saker som händer osv. Tack så jätte mycket för din kommentar, dom behövs verkligen ^^
thesimslife.webblogg.se

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback