Sorg

Vaknade i morse och skulle kolla instagram, såg att min bror hade postat en bild på våran fina hund.
Började läsa vad han hade skrivit till bilden. Sakta kände jag att tårarna började rinna ner från mina kinder. Han var död. 
Våran älskade hund blev 10 år och skulle fylla 11 den 24e september. 
Det är just då jag ångrar att jag inte bodde hemma så jag skulle ha spenderat lite tid med honom, det var nästan en vecka sedan jag såg han för sista gången, det gör så ont att jag kommer behöva ångra att jag bor hos min kille och inte hemma där han då fanns. Att jag inte spenderade tid med våran lilla vovve detta sista år han fanns i livet, jag menar,, vi visste ju nästan att det snart var dags? Jag är så dum.
Ännu värre känns det att jag inte åkte hem i Fredags då jag TÄNKTE åka hem. Why didn't I? 
Känns i alla fall bra att jag åkte hem idag till mamma, hon som älskade honom mer än hennes liv.
Känns så jobbigt att se ens mamma så ledsen. </3

Jag kommer sakna dig min älskade lilla vän, du som alltid fanns där när man var ledsen och man kunde krama om dig hur mycket som helst, du var den snällaste hunden, den mammigaste, den konstigaste hunden som älskade att sova på fönsterbrädor när du var valp. Du som gillade tutan på bilen och gillade att sitta i framsätet på bilen när mamma skrapade rutorna på vintern. Det enda som känns skönt är att du ej behöver lida något mer, att du mår bättre och får vara hos morfar. Du har haft ett långt lyckligt liv med massor utav kärlek. Alla som du kom till älskade dig, du var den snällaste lilla bulldogen som fanns. usch hur ska jag kunna sova ikväll? 


Förlåt för ett någorlunda konstigt inlägg. Men jag vill bara få er att veta att våran engelska bulldog då har dött och att jag är väldigt ledsen över detta då han har funnits med i livet i 11 år. Ni kanske vet  hur det är att mista en familjemedlem? Väldigt väldigt jobbigt. 
Så jag behöver ta några dagars 'ledigt' från allt. Vill bara sitta hemma å gråta nästan.
Blir inget sims-spelande i alla fall. Så några inlägg om 3an och 4an blir det nog inte på ett tag..

Hoppas ni förstår 







Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback