Méi Líng - Zack



Zack är verkligen inte som sin pappa. Zack hjälper till hemma så mycket han kan. 
Han en bättre relation till sin mamma än sin pappa. Det är nästan som att han inte tycker om Alexander..


Om han inte städar, gör läxor eller bygger upp sina färdigheter så leker han med sina nya vänner.
Han tycker det är jätte roligt att det finns en lekplats bredvid deras hus.

 
'Jag' var och hälsade på Méi en dag, något som inte Zack verkade tycka om. Kolla blicken!
- Mamma kan vi leka med dockor nu?
- Haha blahblah (mycket prat mellan 'mig' och Méi
- MAMMA!
- Ja? frågade Méi som inte hade hört ett ord vad han hade sagt
- Kan vi leka med dockor?
- Gör det ni, sa 'jag' Jag ska ändå gå nu. Vi ses Méi


- Du får den, jag tar den här. Du får vara mamma. NEJ inte den! 
Dom lekte ett tag tills det var dags att sova för Zack's del

 
- God natt nu älskling, sa Méi och gav honom en puss på kinden
- God natt mamma 


Samtidigt gick Alexander för ett nattpass på jobbet
Guess what he is working with











Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback