Méi Líng - Vet du egentligen vem han är?

Senare den dag kom hennes vän 'jag' 
hon berättade det som hade hänt och att hon och Alexander var nu ett par


- Jag har aldrig varit så lycklig


- Ja jag är glad att du är lycklig, men vad vet du exakt om honom? 



Alexander som är och tar en dusch undrar vad det är dom pratar om, han hörde hans namn några gånger


'jag' hade en poäng där, egentligen vet Méi inte så mycket om Alexander mer än att han är flörtig och en atletisk kille.. så hon kollade upp honom på nätet om hon kunde hitta något intressant där.
(fast egentligen vet hon allt förutom vad han jobbar med och hans bakgrund, hon vet inte att han är en "elak" sim haha)
 


- Jag hittade ingenting som jag inte redan vet, sa Méi

 
- Ja jag hoppas bara han inte uttnytjar dig, jag ska rusa nu.. Jobb you know. Sa 'jag' och sprang iväg
 

Orsaken att 'jag' sprang iväg kanske var att Alexander kom in..
- Vad pratar ni om?


- Jobb.. hehe
 
 





Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback