Méi Líng - Kärlek i luften

Dagen var kommen när Méi skulle bli vuxen. En ganska så stor dag för dom flesta..
Méi tillbringade sin dag i parken då hon stötte på Alexander

 
- Hej Méi, är du ute och letar efter mat? Varför så nere?


- Nej alltså, .. det är min födelsedag.. 

Efter några timmars pratande gick Méi hem och firade att hon hade blivit vuxen

 
- Ser ju ganska bra ut, så länge man inte får rynkor så är jag nöjd, sa Méi till sig själv



Senare på kvällen kom Alexander förbi



- Förlåt om jag stör Méi, men vi har ju kännt varandra nu ett tag, och jag undrar om du skulle vilja följa med mig ut ikväll.. som en date kanske? 

 
Méi blev något förvånad, ingen har tycks varit intresserad utav henne förut
- Självklart! Sa hon till svar.  


Dom tog några glas och pratade ända in på gryningen. Méi tycks ha glömt att hon ska upp och jobba klockan 10. haha. Alexander är en flörtig kille så deras intresse förvaranda har nu mer blivit romantiskt intresse. 


När Méi väl kom hem skrev hon ner alla sina känslor på datorn. Detta är något hon vill minnas








Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback