Líng - Otrogen?


Alexander har gjort något väldigt fult. LOL
Han har börjat umgås med städhjälpen medans Méi jobbar, inget myspys tack och lov

 

Alexander hade fått skuldkänslor och berättade för Méi, han ville inte ha några hemligheter för henne.
Såklart fick han en ordentlig utskällning. "HUR KUNDE DU? VAD GJORDE NI EXAKT? HON SKA SPARKAS!" skrek Méi.

 
Plötsligt börja hon gråta och Alexander satte sig bredvid henne och höll om Méi
"Duger jag inte för dig? Räcker jag inte till? " snyftade Méi
"Jo absolut!, Méi du är den enda kvinnan jag nånsin älskat, jag är så lycklig med dig, snälla förlåt mig"
Det vart tyst, Méi bara kollade på Alexander, med tårar i ögonen.
"Kan jag få bjuda ut dig då? Vi kan gå till Salongen och ta några drinkar och prata, snälla Méi"
Alexander började bli orolig, vad har han gjort, tänk om detta rubbar förhållandet totalt. TÄNK OM HON LÄMNAR MIG!
Efter en liten stunds tystnad och snyftande, nickade Méi

 
Väl där satte dom sig ner med ett bord, och Alexander talade om exakt vad dom gjort och att inget 'intimt' hade hänt och att han inte hade några känslor för städerskan. Méi var det enda han ville ha.
Han var så romantisk så Méi trodde nästan han skulle fria, något som dock aldrig hände...


 Efter ett tag gick dom till baren tog några drinkar pratade lite mer

 
Tillslut verkade Méi ha glömt bort vad Alexander har gjort, visst det var inte så farligt, men hon vill inte att Alexander ska flörta med andra tjejer.
"Älskar dig Méi" sa Alexander och gav henne en puss på kinden


Sen satte dom sig med baren, tog några drinkar och kvällen slutade i..

 








Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback