Svar



Ja jag använder cc till sims 4 och för mig funkar det faktiskt bra, jag har inte många mods till sims 4, så glitch? nej

För att få in cc till sims 4 så gör du så här:

Du går in på electronic arts mappen → klickar på sims 4 mappen → sedan på mods. Där lägger du ner alla nerladdningar till sims 4. Om nerladdningarna ligger i package mappar (?kommer inte ihåg vad det heter) lär du ha ett program för packa upp dom, funkar också att plocka upp genom biblioteket,

Såhär ser min mod mapp ut


Jag har sorterat upp nerladdningarna så det är enkelt att hitta på och ta bort om exempel 1 inte funkar, eller om spelet buggar upp

Jag hoppas du förstog, annars säg till så ska jag försöka förklara bättre :)

Jag har laddat ner alla mina mods till sims 4 från thesimsresource






- SimsTi

Tack så jättemycket för svar! Jag tror att jag har en lösning till varför den där glitchen hände när du uppdaterat ditt ts4. Hade du cc då också? För jag har läst på simsvip.com att man ska ta bort allt cc innan man uppdaterar men jag vet inte hur det påverkar spelet. Det var bara en tanke och jag är inte säker på om det stämmer. Det var jag som kommenterade innan fast som anonym. Glömde lägga till att det var jag xD

Svar: Du jag vet inte om jag hade nå cc innan jag uppdatera, kanske, Men tack för att du sa de, kanske därför de försvann ^^
thesimslife.webblogg.se

- Felicia

Mina cc i sims 3 är bara sorterade i kläder, hår mm men nu till sims 4 har jag en jätte detaljerad sortering där det även står vem som gjort sakerna.

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback