Dag 9



Jag kommer dock inte ihåg hennes egenskaper, men jag tyckte hennes familj var rolig att spela med, därför tycker jag hon är den bästa simmen hitills.. OM Inte Amy Miller då, hon är fin tycker jag.
Sen har jag haft många simmar som heter Lee, men det är för att Lee Seung-hyun (seungri i gruppen bigbang) som har Lee som familjenamn, och när jag var ett stort fan av dom så hette typ alla mina gubbar nått asiatiskt namn haha



Har ni någon favoritsim?





- Felicia

Jag gjorde en sim för typ 1 år sedan och jag spelar fortfarande på henne. Låter henne aldrig dö :)

- Anonym

Jag hade en sim jag verkligen älskade att spela med, tror det är 3-4 år sedan nu. Tyvärr hann jag aldrig spara henne då min speldator jag hade då "dog" (den var väldigt gammal så..)

- Emelie

Ja, Ines Fnys är min favoritsim genom alla tider Det var så sorligt när hon dog :(

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback