DAG 5


Du.. jag vet faktiskt inte.. 2 kanske? haha
Nej men jag tröttnar oftast och skapar nya familjer,  Sedan tycker jag det är hemskt när simmarna dör :(

 

Hur långt har ni kommit i generationer? och vad tycker ni när simmarna dör?





- Felicia

Tror mitt rekord är 5! Jag är ibland bara glad när vissa simar dör medan ibland gråter jag nästan floder!

- Sandy

Mitt rekord är generation 17 med en familj jag hade för längesedan xD Jag har fått ditt mejl btw, så jag ska sätta mig och läsa igenom det snart! Kom precis hem från skolan nämligen :)

Svar: oj generation 17. Då har man antingen spelat länge xDFår se hur långt mina nu varande spelade familjer blir för generation innan jag tröttnar :3
thesimslife.webblogg.se

- Sandy

Nu har jag svarat, hoppas mejlet kommit fram annars får du säga till så prövar jag att skicka ett nytt! :)

Svar: Fick mailet ^^ har skickat ett svar
thesimslife.webblogg.se

- Emelie

4-5 som mest... Blir ohälsosamt påverkad när mina simmar dör haha x)

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback