DAG 22



Det beror helt på..om jag har en familj med barn osv väljer jag Sunset Valley
Men om jag har 1 sim så väljer jag Bridgeport. 
Sunset Valley är väl en fin stad, osv men definitivt inte min favorit. Inte spelat sims så mycket i den staden så kan inte tillägga något mer.
Det jag gillar med Bridgeport är väl att det är en 'storstad' 
Älskar att bo i lägenhet! Gillar att simmarna kan gå och festa osv om den är singel ;)
Skit roligt att gå runt å flörta med folk.. så yessshh.. 
Beror helt på vilken familj jag spelar med helt enkelt :)

 





- Felicia

Alltid föredragit Sunset Valley framför Bridgeport. Gillar att det inte är någrahöghus ivägen för ens kamera

- Sandy SIMSINSPACE

Svår fråga det där haha. Gillar båda städerna xD

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback