Bugg?


 
Märkte medans jag spela att min sim hade blivit VÄLDIGT smal. 
Så där såg hon ju inte ut? Kan dom bli sådär smal när dom tränar? Har försökt äta henne tjockare men hon är fortfarande smal *suck* Ser ju faktiskt inte klokt ut. 
Är detta för att hon tränat eller är de för att det är en slaks bugg? aldrig varit med om att simmarna blir såhär smal när man tränar dom. Inte kul





- Anonym

Om eu gör så att din sim tränar mycket när du spelar på den och om du spelar på ett annat hushåll så ser man ofta den simmen från det andra hushållet jogga och sånt. Jobbigt i know men jag brukar göra spaningar för att få simmarna normala igen. Min sim hade inte alls några muskler men nästa gång jag gick in på simmen var den väldigt stark O_O

Svar: konstigt :o men nu är detta de enda hushåll jag spelat med, och träna inte henne nå alls mycket, väldigt weird...
thesimslife.webblogg.se

- Anonym

Ja du, väldigt konstigt... Hoppas att det fixar sig ;)

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback