Bilder från mitt spelande (Sims 4)

Har inte direkt spelat så mycket sims då jag mest har pluggat eller bara varit hemma och sovit
Har blivit väldigt motiverad till att plugga faktiskt, fick ett C på en engelska uppgift, vart väldigt glad då jag suger på engelska haha. Skrev bäst på ett prov jag hade för några veckor sedan i en kurs (STOLT.. lol) alkoholservering/alkoholhantering.. kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad kursen heter haha xD
Kursen går i alla fall ut på att man ska veta vad som behövs för att servera alkohol, vi ska alltså kunna alkohollagen och allt däremellan. Går på Restaurang och Livsmedel om någon inte vet det, så vi får lära oss dessa saker om vi någon gång i framtiden vill ha en egen restaurang typ. Alkohollagen är väldigt bra att kunna

Har en svenska uppgift tills imorgon, vi ska hålla tal.. JAG SOM HATAR ATT PRATA INFÖR FOLK haha, kommer säkert gå bra. Kommer nog sikta in mig på högre betyg nu när jag är motiverad till det, är roligare att se ett C eller högre. Men blir glad om jag i alla fall får E. F det ska vi då inte få. 
Ja detta var ju inte direkt vad jag skulle skriva haha sorry.
Alltså jag har spelat lite sims dom här 2 senaste dagarna med min simself, så här kommer bilderna:


 
Du hittar kläderna jag har på mig här





- CHAOS

Jättefina bilder! :-)

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback