Best friend + Downloads

Ibland tror jag att jag blir galen haha, är det någon mer än jag som älskar att shoppa kläder på internet?
Nästan dödligt farligt ju, jag älskar specielt att köpa underkläder xD vet inte varför, men ÄLSKAR känslan när man fått hem ett par skit fina trosor eller en bh. Ja jag är faktiskt seriös.
Ja ja vad har det med saken att göra då? 
jag vet inte, beställde nyss hem en bh och en bikini överdel då jag lär vara med på badhuset ;__; blehh,, 
Nä men hitta världens finaste! Har dock väldigt lite pengar just nu då jag har typ gjort av med allt sen sist jag shoppa på internet. FARLIGT säger jag ju! Så jag och min bestii beställde tsm så hon betalar, men jag betalar såklart tillbaka så fort jag har pengar! Vart 214 kr för mig, ja jag har faktiskt 358 kr kvar, så jag har ju råd, men ska slösa bort dom på min älskling faktiskt haha. Hoppas jag får pengar av pappa... lol
(hon beställde faktiskt mer saker än mig moahahah)
Vill inte fråga mitt ♥ om pengar heller då han redan köpt massa saker till mig på sistonde, DYRA saker dessutom, Sims 4, ett headset, en väska, ja blah blah.. och ett paket som jag beställde sist på 500 kr xD
Ska köpa en halloween dräkt till honom då det blir halloween fest snart juhhh ;D
Gillar ni nät shopping eller föredrar ni att gå i butik? Jag slösar mer på internet än irl, blir så snål när man går runt i butikerna haha. Hur är det för er? 
Någon mer än jag som tycker BH;ar framför allt är överdrivet dyra? Trosor okej, dom kostar inte så jätte mycket, men bh;ar ja där försvan all studiebidrag haha. Nej men typ 

Nu vart det ju så att detta inte är något sims relaterat, men ibland lär man ju också få bli lite personlig, och inte bara en människa som sitter och skriver om sims. Jo kanske det är de ni vill läsa, därför ni kikar in. JAJA
Ska skaffa en personlig blogg nån gång i framtiden kanske, har haft 2 stycken innan, men jag vill liksom ha en anonym blogg, jag vill berätta vad jag gör och tycker, men jag vill vara anonym på grund av olika saker, you know

Okej, för att inte få er att lämna nu så får ni en nerladdning till sims 3, en jätte söt bekini från tsr
(klicka på bilden för att ladda ner)

 





- Sandy

Jag föredrar oftast att shoppa i butik då man får chansen att prova olika storlekar på en gång etc, istället för att behöva skicka tillbaks om det inte passar och sedan vänta 3 dagar - 1 vecka xD

Svar: Jo jag håller med dig till det, jag handlar aldrig byxor & skor på internet, då föredrar jag butik, men gillar ändå inte att gå runt att prova, så blir inte så mycket byxor inköpta haha,... jag kanske är konstig o_o
thesimslife.webblogg.se

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback