Zip Mappar

Vet inte hur det är med er alla andra, men jag har en dator jag fått utav skolan, en Dell Inte precis det bästa men den duger till att spela sims om man inte har så höga krav, det funkar för mig. 
Om håret man kunde ladda ner som jag skrev i ett tidigare inlägg så hamnar den i en mapp som man lär öppna med en speciellt program (vet inte hur det är med mac datorer) då jag har windows.. 
Det hamnar alltså i en zip app. Som ser ut såhär för mig då jag har Winzip installerat


Denna mapp går inte att öppna utan Winzip. Installera inte winzip nu bara för att jag har det, för jag vet inte om det programet är fri ifrån virus och sådant eller inte..
Men jag märkte för någon dag sedan (mitt free winzip open grejs har gått ut så dom öppnar inte dessa mappar något mer) att när jag klicka på "öppna med" (så det blir såhär:)
Så kommer filerna upp ändå utan att man behöver öppna med något program (funkar på det flesta grejer)
Så då är det bara att klippa ut filerna och klistra in dom på downloads i sims3 mappen. Bra va? 
OBS Rutan med filerna kommer öppnas i en ny ruta 

Hoppas detta hjälpte någon av er! 

 
Bild tagen ifrån Violassims

 
 







Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback