Barkley

Medans jag ändå fixar lite med designen till bloggen så skriver jag ett litet inlägg. 
Lättare då att fixa inställningarna i kommentars-fälten och skrivstilen

Så min nuvarande familj jag spelar med är Barkley. Som består utav Jennifer (mamma) Erik (pappa) och Amanda (deras dotter) 
" Jennifer blev gravid som tonåring, hennes föräldrar avskydde detta och tvingade henne flytta ut. Inte minst utav att hon vart gravid som tonåring, utan att dom inte hade accepterat hennes pojkvän Erik. "jag har aldrig tyckt om honom, hur kunde han göra så mot våran dotter?! Och som han ser ut! Han knarkar säkert!" 
Jennifer flyttade hemmifrån med Erik. Han kanske inte är redo för barn, men han älskar faktiskt Jennifer, och om hon nu är redo så är han det också. Jennifer får trots allt det svårare än honom som lär gå runt med detta barn i magen.. När dom väl fick ett litet hus och Erik ett deltidsjobb så bestämde dom sig för att gifta sig innan Amanda föddes, som bevis på deras kärlek, tillit, och att dom skulle klara av att vara föräldrar och växa upp i sådan ung ålder"

Dom flyttade till ett litet hus i detta paradis "Isla Paradiso" Där börjar dom sina liv som unga föräldrar. 
Svårigheterna med att ha ett litet barn och samtidigt behöva gå i skola och jobba för att tjäna ihop dom där slantarna till mat. 





Detta är i alla fall Jennifer Barkley. Hon är konstnärlig, kockbegåvning, fostrande, vegetarian och geni.
Hon älskar konst, hon målar så fort hon får någon stund ledig ifrån Amanda, Erik och studierna. 
Hennes dröm är att inreda hus och bli en konstnär. (Denna sim har inte jag gjort helt själv utan jag har laddat ner henne ifrån othersims.  Det enda jag har gjort är att ändrat på lite saker, bland annat namnet, kläderna och åldern. Behöll Barkley. Så fint namn hehe.  Ni kan komma till inlägget här



Detta är Erik Barkley. Killen som har svärföräldrar som bokstavligt hatar honom. 
Han är atletisk, händig, bra på att kyssas och upprorisk.
Hans dröm är att bli fotbollsproffs. Och att se sin älskade dotter få en bra uppväxt. Och han kan inte förstå att Jennifers föräldrar inte gillar honom, dom känner han ju inte äns? kanske det som är problemet.
 
 
 

Detta är Amanda Barkley. Inte en sån bra bild då dock då jag inte har poser till små barn.
Hon är ivrig och konstnärlig. Hon har fått Eriks hårfärg men Jennifers ögonfärg.





- Ronja

Yayy! :)

- holysims.blogg.se

Wcif håret och klänningen? :)

Svar: svarat på detta i ett nytt inlägg :)
thesimslife.webblogg.se

- Sandy SIMSINSPACE

Kul med en ny simsblogg :)
Lycka till! :3

Svar: Tackar :)
thesimslife.webblogg.se

- Tuva

Åh vad fin Jennifer är! ;)

Svar: tack ! :)
thesimslife.webblogg.se

- Anonym

Hallå där! Här kommer jag med mina ständiga kommentarer och undrar om du fick med någon bugg med simmen från Othersims. Jag har redan frågat om vissa grejer på min blogg men undrar igen. Eftersom jag blev ganska stum när jag såg buggen när jag laddat ner en sim från othersims. Jag laddade ner 2 simmar och jag vet inte om det var från den ena eller den andra för det var bara EN nakenbugg. Just för att jag trodde att MediaFire var HELT säkert. Och det var en bugg som jag sa på min blogg. För man såg ju lite av byxorna.

Svar: mediafire brukar vara säkert. har jag för mig. Jag brukar exempelvis ladda ner musik och sådant genom mediafire.
det är alltså en fil som är felaktig som antingen othersims har laddat upp (tror jag)
Jag har inte direkt fått en bugg, bara en klädsel som är "naken" som jag skrev på din blogg.
thesimslife.webblogg.se

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback