The Sims Medeltiden & Medeltiden Pirater & Adel

Är det bara jag som har dessa spel? Medeltiden "pirater och adel" är ett äventyrspaket. 
Och för att spela det lär man ha grundspelet medeltiden. Jag köpte spelen för rätt så länge sedan.. eller rättare sagt min kille köpte. Ville liksom prova spelet. Och ja, jag tyckte det var roligt. Är inte alls som sims2 eller sims 3.. kanske inte alls som sims 1 heller för den delen. Men jag gilla det i alla fall. Spelar det då sims 3 inte brukar funka. haha.  Någon mer som gör så? eller vad brukar ni spela för spel? Jag själv brukar spela GTA V också.
Lite smått random inlägg här bara för att det inte ska bli för tomt på skrivandet.. 
Ett inlägg om Barkley och Andrell kommer väl upp om någon vecka också kanske. Inte hunnit spelat så mycke då jag har tagit vara på det fina väder som kommit till Sverige ♥ Ni får ha det så bra så länge.
 

En bild på min monark som jag spela med 







- Sandy SIMSINSPACE

Brukar också spela GTA! :D
Förutom Sims brukar jag spela FEAR spelen, Outlast, Skyrim, Resident Evil etcetc

Svar: Spela gta bara för att min kille har spelet hehe :) Har inte testat något annat spel då jag inte är så .. spel intresserad egentligen xD

Min kille spelar skyrim,. vet ingen aning vad mer han spelar men, men:)
Sorry för ett konstigt onödigt svar o_x
thesimslife.webblogg.se

- Anna Panna

Brukar spela Sims medeltiden,skyrim och GTA.

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback