The Sims 4


Har suttit nu i några timmar och skapat simmar. Dock så kan jag inte ta kort på dom, då min dator inte gillar att man screenshotar på sims :)
Det blir lixom bara vitt på sims 4 och svart på sims 3. Vet inte varför.
Har sparat dom, så.. om jag köper sims4 som jag förmodligen gör så får ni helt enkelt se dom då :)

I varjefall... så var det svårt till en början. Tycker fortfarande att det är svårt
att skapa simmarna. Ja visst, det är enklare än sims3 på ett sett,, men ja. Man är ju inte van haha.
ett minus med att skapa en sim i the sims 4 är valmöjligheterna.. 
Inte så fina hår, smink, kläder etc.. men det duger väl. Man vänjer sig. 
plus är väl att man kan göra så många olika simmar. Om man lägger ner tid på en och varje så blir det inte lika dana simmar som i the sims 3. Det är väl bra. Ser fram emot att bygga hus. Ò_Ó
Vart ett litet kort inlägg om vad jag tycker om att skapa en sim i the sims 4. 
Vad tycker ni? Om ni har provat


 
En miffad bild jag hitta bland cache filerna. 
Ja de är mina simmar i sims 4 :) Me and my boyfriend ♥
Ska kolla om jag får till en bild på dom på något sett.. 








Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback