Simself

 




För att vara typ första gången jag försökte skapa en simself på sims3 är jag rätt så nöjd. (syns dåligt eller så har jag glömt att ändra men ögonen ska vara blåa)
Som ni ser på sista bilden så har jag en ring = jag är förlovad. Så ska väl försöka mig på att göra honom också då :) men det kan bli en utmaning.. var inte äns lätt att göra honom i sims 4 haha.
Jag har inga sliders installerade.. Ville bara påpeka det. 
Får se om jag laddar ner sånt när jag får en ny dator. 
Om jag var en sim så skulle jag ha egenskaperna
Kockbegåvning, fordonsentusiast, blyg, snäll/god,  hundperson.
Favoriter: Svart, pop, spaghetti.  And I'm a lion! Grr
Jag får också be om ursäkt att bilderna är så fantasilösa med en vit bakgrund, men är så enkelt att exempel sätta in i menyn i den nya designen. 
Jag funerar också på om man ska anta denna utmaning ifrån Siimsalabiim. Är det något ni skulle vilja läsa om isåfall? 







- Sandy SIMSINSPACE

Låter som en jätte rolig utmaning så ska själv testa på den! :D

- SimsTi

Den utmaningen verkar jättekul att läsa om! <3

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback