Hej på er!






 
 

 
 





- SimsTi

Lite allt möjligt som du skrev på min blogg :3 Nej men Barkley har jag fastnat för. Den är väldigt bra! Men eftersom du inte kan få ditt spel att sparas så är download tipsen väldigt väldigt bra! :D

Svar: Va kul att du tycker det ^^Jag kanske ska fixa en annan sims familj också , eller göra en utmaning osv.
Men problemet är ju att mitt spel kraschar när man fixar simmarna osv. Så lite svårt. Men ska försöka :)
Downloads kommer varje dag (ska försöka fixa mer) klockan 12. (förinställda inlägg hehe)
thesimslife.webblogg.se

- Sandy

Om det kraschar så kan det hjälpa att rensa spelet på onödiga filer! Har hjälpt mig och det får dessutom spelet att (oftast) bli snabbare. Sen om det inte funkar att spara, vad är det som kommer upp? Om det är "fel kod" kan du testa att spara igen, om det inte funkar testa då att välja "Spara som" istället. Ibland funkar det, ibland inte :)

Svar: Har inte speciellt mycket filer eller nerladdningar osv. :|Felkod 12 dyker upp ja. Sparar alltid som "spara som"
Och felkod 12 dyker upp när man ändrat kläder på simmarna eller något sådant.
Däremot så Kraschar den inte så mycket nu när jag rensa på nerladdningarna osv :)
Får hoppas att de minskar ännu mer. men man blir ju inte direkt sugen på att spela heller då man knappt hinner göra något.. :(
thesimslife.webblogg.se

- Sandy SIMSINSPACE

Det är inte bara bland nedladdningar du rensar i. Du kan rensa i olika mappar, tex "DCBackup" - där kan du ta bort alla filer utom "ccmerged.package", den får du inte ta bort. Men resten kan du radera utan problem. Sen kan du ta bort allt i "WorldCaches" (om du har windows, inte om du har Mac), samt ta bort allt i "FeaturedItems" och "Thumbnails". Det kan hjälpa. Kan vara bra att rensa Cache också.
Felkod 12 har jag fått flera gånger och för mig hjälpte det att bara spara igen. Första gången gick det dock inte men det hjälpte att ominstallera sims.

Svar: Ah okei :o tack. ska prova nästa gång jag spelar :)
thesimslife.webblogg.se

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback