Downloads - Bil

Eftersom att jag är borta idag (åkte tidigt imorse) Så får ni en bil som nerladdning idag.
Är i Västerås om de va någon som undra. Vad händer där? Sveriges största bilträff är där.
Förresten så är bilen en dodge charger 1969. Och vet ni vad? Min pojkvän har en sådan i verkligheten. Thihi. ♥


 





Ni som har den nya världen roaring heights är detta något för er. Om ni vill passa in till staden med gamla bilar :)
 
 





- Emelie

Såå himla snygg bil!! =)

Svar: I know :D
thesimslife.webblogg.se

- Sandy SIMSINSPACE

Wow, bilar har länge varit ett intresse hos mig och den där bilen är as snygg! :D

Svar: I KNOW RIGHT? :Dkan du tänka dig att jag ser en sådan bil varje dag typ :O
En orange :) haha xD

https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t1.0-9/417997_288778527850621_1530153198_n.jpg <- bild på den haha xD
Dock då den var i USa innan han hämta hem den :)
thesimslife.webblogg.se

- Sandy SIMSINSPACE

As snygg omg :0 Mitt ex hade en liknande bil, en svart med flammor på. Röd från början. Jag gjorde flammorna hehe xD Men kan inte pyssla me den längre.. ska sno den från mitt ex mohah. Nä men. Min "nya" pojkvän har bara en tråkig cross så eh :( not the same thing.. at all

Svar: haha xD jag får inte göra något på denna bil. För den är orginal färg osv :3 Fast den har en trimmad motor ;O Också är den inte särskilt billig att åka med heller xD
Min kille och hans familj är intresserad utav amerikanare, så dom har chargern som är hans då. och fyra till. En buick, en ford galaxie , oldsmobil och grand torino (ford)
Årstalen på dom vet jag dock inte. men fina bilar ^^ Också gillar min familj amerikanare också (mamma och styvpappa) Dom har en dodge också xD Fast den är inte lika fin som min killes familjs bilar. Oj nu vart det kanske långt här o_o hehe.
thesimslife.webblogg.se

- Sandy SIMSINSPACE

Oh that's nice. Min pappa har en amazon (volvo) och några andra, minns inte märkena dock, och min styvsyster har en epa och en volvo hon gjort om helt! ^^ Min pojkvän har som sagt bara en cross som han pysslar med jämt, inte samma sak att stå och meka med en cross haha. Gamla Amerikanare är de finaste och bästa bilarna! :D

Svar: haha nice :D
thesimslife.webblogg.se

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback