Downloads - KPOP Stuffs

Måste bara skriva ett litet inlägg här innan det blir för tomt.
Hade det jätte bra i Västerås by the way. Jätte varmt och jag klarade mig hyffsat ifrån solen
(glömde solkräm hemma) Standard. 

Kollar igenom downloads/nerladdningstips på simsbloggar. Och klicka in på Tudart
Blev förvånad för denna låt dök upp 



Detta är alltså G-Dragon. Kommer ifrån Sydkorea och är med i gruppen bigbang.
Jag blev alltså förvånad att höra k-pop. (älskat kpop förr i tiden.. men tappat typ intresset då jag blev tsm med min kille, vilket som är ganska synd ändå..)
Någon som hört talas om k-pop, gdragon, bigbang ? Någon kpop älskare där ute eller? :)

Isåfall kanske ni vill ha lite med i erat spel?
Hitta på detta


Posters med BIGBANG på
Från vänster: Seungri. TOP. G-Dragon. Taeyang och Daesung.



Tror nästan jag ska ladda ner dessa till spelet nu bara för de.. haha


Eller vill du ha Sandaras hår ifrån videon come back home (2ne1)



Videon 











Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback